Pomoc a kontaktDodanie a vrátenie zadarmoPravidlo 30 dní na vrátenie tovaru
faq | Dodanie | O možnostiach doručenia

O možnostiach doručenia

Počas vytvárania objednávky si môžete vybrať, či má byť váš balík doručený domov, na pobočku pošty alebo do BalíkoBOXu.

Ak chcete aby bol váš balík doručený na pobočku pošty alebo do BalíkoBOXu, zvoľte doručovaciu adresu "Pošta" alebo "BalíkoBOX" pri vytváraní objednávky. Požadovanú adresu vyzdvihnutia budete môcť zvoliť v sekcii "Adresa dodania" počas dokončenia objednávky.

O plánovanom doručení vašej objednávky vás informujeme počas dokončenia objednávky a taktiež v e-maile s potvrdením objednávky - tento dátum sa môže líšiť na základe vybraných produktov a zvoleného doručenia. Presnejšie plánované doručenie nájdete v e-maile s potvrdením o odoslaní, hneď ako bude vaša objednávka na ceste. Číslo zásielky vám umožní sledovať váš balík na stránkach Slovenskej pošty.

Ak potrebujete zmeniť dátum doručenia alebo doručovaciu adresu, prosíme, aby ste kontaktovali priamo Slovenskú poštu.

Je doručenie spoplatnené?

Doručenie aj vrátenie je vždy zadarmo.

Súvisiace odpovede


Nemôžete nájsť odpoveď, ktorú hľadáte?
Kontaktujte nás priamo
Chatujte s nami

Sme tu pre vás, aby sme vám poradili prostredníctvom chatu.

Zavolajte nám

Naši špecialisti vám radi pomôžu. Čakacia doba môže trvať až 5 minút.

Pon - Pia: 8:00 - 22:00

Páčila by sa vám zľava 15 %? *

Dostávajte novinky e-mailom

Prihlásiť sa na odber newsletteru od Zalando.sk!

Spravovať vaše preferencie

Čo vás najčastejšie zaujíma?

Pre informácie o tom, ako používame vaše údaje navštívte Oznámenie o ochrane osobných údajov. Odhlásiť sa môžete kedykoľvek bez poplatkov.