Pomoc a kontaktDodanie a vrátenie zadarmoPravidlo 30 dní na vrátenie tovaru
faq | Vrátenie tovaru a peňazí | Čo ak je moja položka poškodená alebo chybná?

Čo ak je moja položka poškodená alebo chybná?

Je nám veľmi ľúto, ak vaša položka dorazila poškodená alebo chybná. Kliknutím na tlačidlo nižšie môžete položku reklamovať.

Vyplňte formulár so všetkými požadovanými informáciami, aby sme mohli vašu reklamáciu vybaviť čo najskôr.


Nemôžete nájsť odpoveď, ktorú hľadáte?
Kontaktujte nás priamo
Chatujte s nami

Sme tu pre vás, aby sme vám poradili prostredníctvom chatu.

Zavolajte nám

Naši špecialisti vám radi pomôžu. Čakacia doba môže trvať až 5 minút.

Pon - Pia: 8:00 - 22:00

Páčila by sa vám zľava 15 %? *

Dostávajte novinky e-mailom

Prihlásiť sa na odber newsletteru od Zalando.sk!

Spravovať vaše preferencie

Čo vás najčastejšie zaujíma?

Pre informácie o tom, ako používame vaše údaje navštívte Oznámenie o ochrane osobných údajov. Odhlásiť sa môžete kedykoľvek bez poplatkov.