Spoznaj značku Mizuno – pioniera atletickej dokonalosti
Športových značiek vo svete je veľa, no len skutočne hŕstka z nich zanechala takú výraznú stopu ako Mizuno. Založená bola v japonskej Osake v roku 1906 , keď Rihachi Mizuno a jeho mladší brat Rizo spolu započali jej príbeh. Značka sa spočiatku venovala predaju baseballových loptičiek a iných športových potrieb, určených najmä pre športy, ktoré boli typické viac pre západný svet. Tento prístup im však dlho nevydržal, pretože im prekážalo, že ako predajca nemajú žiadnu kontrolu nad kvalitou a dodávkou jednotlivých výrobkov. V snahe o väčšiu kontrolu nad celým procesom svoje zameranie rýchlo preorientovali a začali vyrábať vybavenie sami.
Vďaka svojej snahe o najvyššiu kvalitu a precíznosť pri spracovaní výrastla zo svojich skromných počiatkov až medzi globálnych lídrov v oblasti výroby športového oblečenia, obuvi a vybavenia. Dnes, o viac ako storočie neskôr, na značku Mizuno nedajú dopustiť nielen nadšenci, ale aj profesionáli a športové hviezdy z celého sveta.
Inovácia ako kľúčová hodnota značky Mizuno
V žiadnom inom segmente nie je inovácia tak dôležitá ako pri športovom vybavení. Hranice možného sa vo svete športu neustále posúvajú, konkurencia je stále tvrdšia a nároky na športové vybavenie preto stúpajú. V tomto preteku o atletickú dokonalosť však Mizuno vždy patrilo a dodnes patrí medzí absolútnych lídrov tejto oblasti, ktorí trendy nie nasledujú, nie implementujú, ale priamo vytvárajú.
Značka Mizuno preto počas svojej bohatej histórie predstavila niekoľko pokročilých inovácií, ktoré nanovo definovali štandardy. Výborným príkladom je napríklad technológia Wave, ktorá do bežeckej obuvi implementuje bezkonkurenčnú úroveň tlmenia a stability, vďaka čomu sa pri behu v tejto obuvi cítiš ako na obláčiku. Mizuno však dokázalo predstaviť revolučné technológie aj v rámci iných športov, za všetky spomenieme napríklad technológiu Grain Flow Forged, ktorá z ich golfových palíc urobila favorita mnohých profesionálov.
Japonská precíznosť, globálny dosah
Hoci má Mizuno svoje korene v Japonsku, dnes už je etablovanou celosvetovou značkou, ktorá nepozná hranice. Podporuje mnohých atlétov, tímy a podujatia po celom svete, pričom sa nelimituje len na profesionálov a snaží sa podporovať a propagovať šport na všetkých úrovniach.
Nie je to len o výrobe kvalitných výrobkov, je za tým niečo viac. A to, že to nie sú len prázdne slová, dokazuje Mizuno svojimi iniciatívami, ktorých význam siaha ďaleko za úspech v biznise – sú snahou o pozitívnu zmenu sveta v komunitách, prostredníctvom lásky k športu a pohybu všeobecne.